Milford Sound - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Linda en Sander - WaarBenJij.nu Milford Sound - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

Milford Sound

Door: Linda en Sander

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

07 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Hallo!

Afgelopen dagen hebben wij een zeer mooie route gereden op weg naar de Milford Sound, een fjordenlandschap.
De temperatuur is erg aangenaam, zo'n 20-23 graden en de nachten zijn niet meer zo koud als de eerste nacht, toen dampte onze ochtendurine in de camper en konden we wolkjes blazen met onze adem...
We staan nu op een serviced camping (een top 10 camping voor ervaren Nieuw Zeeland reizigers). Dus we hebben net een heerlijke douche genomen (ons baggervette haar is weer brandschoon en het overtollige haar afggeschoren), een was gedaan (mijn nieuwe sokken zijn nu een kindermaatje) en kunnen de telefoons weer eens opladen.
Het koken in de camper of in de keuken van een camping wordt al routine (voor Sander haha) en het is leuk dat we met iedereen een praatje kunnen maken (hey guys how are you doing today is hier de standaard openingszin), we zijn hier allemaal met als doel om mooie dingen te zien.
Genoeg geluld, hier zijn wat jaloersmakende plaatjes.

Liefs, Linda en Sander.

• 07 Maart 2014 - 10:30

Pip:

Hoi Linda en Sander
    Ik kreeg de site van je moeder en ben helemaal aan het genieten van julllie foto's en verhalen. Ik zou zo mee willen. Geniet van al het moois dat jullie tegen komen. Groeten Pip

• 07 Maart 2014 - 19:46

Thea En Arie:

Ha lieve vakantiegangars,
    Wat fijn dat het goed gaat en jullie zo kunnen genieten. Wij genieten op afstand mee.
    We volgen jullie op de landkaart, jullie hebben ook al heel wat kilometers gereden. Sander voelt zich zeker weer helemaal thuis in de camper.
    Wat een prachtige foto's.
    Ik hoop dat je voldoende sokken hebt meegenomen. (het is iets te ver om ze te komen brengen)

• 09 Maart 2014 - 15:14

Marijne:

Nou, dat is gelukt hoor, met die jaloersmakende plaatjes :D Schitterend!