laatste dag zuidereiland - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Linda en Sander - WaarBenJij.nu laatste dag zuidereiland - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

laatste dag zuidereiland

Door: Linda en Sander

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

14 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Picton

Hee hallo,

alweer onze laatste dag op het zuidereiland. Morgen varen we over naar Wellington, op het noordereiland.
We hebben geweldige dagen gehad en zullen jullie bijpraten.
Na de gletsers zijn we noorderlijk gereden, richting Abel Tasman National Park. Door een prachtig groen landschap. Onderweg de pancake rocks gepasseerd, een verschijnsel die de kiwi's nog niet kunnen verklaren. In Abel Tasman NP hebben we een tour gemaakt per boot langs de kustlijn, we passeerden postcard perfect stranden en hebben gezwommen in de Tasman Sea (Linda dan). En we hebben zeehonden gezien. Gisteren hebben we door de regio Nelson gereden en genoten van de heerlijke wijn die ze daar maken en van de zon!
Vandaag hebben we door de regio Marlborough gereden, waar de beste Sauvignon Blanc ter wereld wordt gemaakt (hebben ze ons wijsgemaakt). We hebben het vandaag geproefd en kunnen het met de kiwi's eens zijn! Echt heerlijk. Ze zijn nu de druiven aan het oogsten voor de wijn van 2014.
Op het noordereiland schijnt een storm te razen dus we hopen dat de ferry morgen vaart.

Tot ziens op het noordereiland.
Linda en Sander.

• 14 Maart 2014 - 10:18

Pip:

Hoi

Jullie hebben weer een heel mooi stukje Nieuw Zeeland gezien. Het blijft genieten. Hoop dat de boottocht niet te wild wordt. Hebben jullie tussen de wijnstokken ook boomgaarden gezien waar pip fruit is. Ben ik toch nog een beetje beroemd.
    Heel veel plezier op het noordereiland en geniet nog van alles.
    Groeten

• 14 Maart 2014 - 11:23

Léonie:

Hey Linda en Sander!

Super om jullie veslagen te lezen en de foto's te zien :).
    Volgens mij genieten jullie met volle teugen!

Wij hadden in Australie ook een Apollo camper, kreeg helemaal warme gevoelens bij het zien van die van jullie ;). Ook de wegwijsborden lijken een beetje op de Australische varianten, echt grappig.

Ben heel benieuwd hoe het noordereiland bevalt en kijk uit naar nieuwe berichten.

Enjoy!

PS. Proefschrift afgelopen maandag opgestuurd; HOERA!

• 14 Maart 2014 - 11:59

Marjolein:

Hee!
    Wat een heerlijke dagen hebben jullie weer gehad, fijn dat de zon erbij was en jullie hebben vast niet veel hoeven rijden, dus veel lekkere wijnen kunnen proeven:)
    Kus, en veel plezier verder!