tussenstop op KLIA - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Linda en Sander - WaarBenJij.nu tussenstop op KLIA - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

tussenstop op KLIA

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

24 Februari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Beste vriendjes en vriendinnetjes,

leuk om alle reacties te lezen op onze vorige berichtjes, dank daarvoor!
Helaas deze keer geen leuke plaatjes omdat we vanaf zondagavond ziek op bed hebben gelegen. Liters diarree verloren. Was een waar gevecht om de plee. Lekker geslapen dus, maar niet heus. Dinsdagmiddag is er een dokter aan ons bed geweest. Dokter Andre heeft ons 5 soorten pillen (en Sander ook een injectie) gegeven zodat we konden vliegen vanmorgen. De diagnose (voor de medici onder ons) luidt gastroenteritis suspect amoebiasis. Gelukkig houden we het nu redelijk droog in de broek dus staan we op Kuala Lumpur International Airport via free internet een berichtje te typen.
Op 25/2 om 6 uur 's ochtends nederlandse tijd staan we weer op de koude grond. In Nederland een beetje bijkomen de komende dagen (en Ciproxin/Flagyl blijven slikken).

Onze conclusie: Bali is een schitterend eiland met een bijzondere cultuur en geschiedenis, aardige mensen maar er zitten wel eens beestjes in je eten...

Liefs van Linda en Sander.

• 24 Februari 2010 - 13:13

Marjolein:

Wat onwijs balen dat jullie nu juist op vakantie ziek te worden! Daar vlieg je dat hele eind niet voor:(
    Sterkte op de reis verder! veel beterschap voor jullie allebei,

Kus Marjolein

• 24 Februari 2010 - 13:16

Pauline :

He dat is niet zo mooi van die beestjes die stiekem je eten verstopt zitten je vakantieplannen in de war gooien.

Ik hoop dat het een beetje gaat lukken in het vliegtuig. Maar gelukkig hebben jullie al wat medicijnen bij jullie.

Nou een hele goede en droge reis terug naar huis.

Pauline

• 24 Februari 2010 - 17:44

Minke:

Heeee,
    Wat een domper zeg!! Stomme beestjes!! Nou, dan maar even iets positiefs....het is gelukkig lang niet meer zo koud in Nederland dus het acclimatiseren zal best lukken.
    Verder kunnen jullie, als jullie magen het aankunnen, zondag lekker van een stuk taart komen genieten op Pepijns verjaardag! Als het aan Pepijn ligt wordt het een oranje taart, dus bereidt je maar vast voor!!

He, een hele goede terugreis en hopelijk tot zondag!

Groetjes,
    Minke

• 24 Februari 2010 - 22:38

Meike:

goh heb je het PID schema ook deels gehad ;)
    Beterschap! We bellen even over een date! enjoy
    kus!