Zomervakantie 2011 - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Linda en Sander - WaarBenJij.nu Zomervakantie 2011 - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

Zomervakantie 2011

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

08 Juli 2011 | Frankrijk, Lyon

Beste Lezers,

Na lange tijd afwezigheid weer eens een bericht op onze reis-site. Deze keer vanuit Frankrijk waar we met een prachtige camper door heen rijden. We zijn afgelopen zondag vertrokken en onze eerste stop was in Namur en vervolgens zijn we naar Luxemburg gereden. De 2 nachten daarna stonden we in Molsheim, vlak bij Strasbourgh waar we mooie foto;s hebben gemaakt. Vannacht hebben we op een France Passion plek gestaan (Gratis overnachting bij een boer, hier is vaak wijn of kaas te koop). Nu staan we vlak bij Lyon en morgen gaan we naar Marseille. Onderweg zien we allemaal prachtige landschappen. Na Marseille willen we langs de kust via Bandol, Cassis en Hyeres naar Toulon. Hierna langs het Rhone-Rijn-kanaal weer naar het noorden. Overdag proberen we 3 uurtjes te rijden waarna we een camperplek zoeken, in de buurt van bezienswaardigheden. Af en toe staan we op een camping met wifi waardoor we internet op kunnen en jullie laten delen in onze leuke ervaringen. Vive la France en au revoir!

Linda en Sander.