jungletour - Reisverslag uit Bandar Seri Begawan, Brunei van Linda en Sander - WaarBenJij.nu jungletour - Reisverslag uit Bandar Seri Begawan, Brunei van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

jungletour

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

17 Februari 2012 | Brunei, Bandar Seri Begawan

Beste Lezers,

Dit jaar zijn we weer samen naar Azie!
Onze huwelijksreis.Zondag 12 februari 2012 zijn we vertrokken van Amterdam naar Kuala Lumpur. Hier hebben wij 2 dagen overnacht bij de oom van Sander. In de 2 dagen we natuurlijk naar de Petronas Twin-Towers geweest. Verder hebben we heerlijk gezwommen en de eerste zonverbranding opgelopen.
Woensdagmorgen zijn we vertrokken naar Brunei Darussalam, waar we verbleven in de hoofdstad Bandar Seri Begawan.
Donderdag en Vrijdag hebben we jungletour gemaakt door Ulu Temburong National Park. Een geweldige ervaring waar we midden in de jungle hebben overnacht. Wat een geluiden, en wat een beestjes!!!!! Ze zeggen dat elke muskietenbeet geluk brengt. Nou, dan winnen wij binnenkort de staatsloterij, worden we nooit meer ziek en blijven voor altijd bij elkaar!!!

Doormiddel van een speedboot zijn we van BSB naar Temburong gevaren. Een tocht van 40 min. door de mangroove. Daarnaast hebben we in het park in Longtailboot gezeten, om bij een canopy-walk, waterval en touwburg te komen. Tussendoor konden we even zwemmen. Erg aangenaam om in het koele water te dobberen want het is meer dan 30 graden en een hoge luchtvochtigheid. We hebben ons rot gezweten. Terwijl we aan het zwemmen waren hoorden we een andere gids zeggen dat hij een witte slang in het water zag en op de terugweg naar BSB zagen we een krokodil. We mogen dus blij zijn dat onze ledematen ongeschonden uit het water kwamen...
Wat waren het geweldige dagen hier in Brunei!

Morgen vliegen we terug naar KL en van daaruit naar Langkawi. Hier gaan we rustig aan doen en genieten van zee, strand, zon en elkaar.

Liefs van Sander en Linda.

• 17 Februari 2012 - 15:42

Marijke:

wat een belevenis !!
    ik kijk straks uit naar jullie verhalen
    liefs en kusjes marijke

• 18 Februari 2012 - 12:07

Loes:

Heerlijk, super!!!! Zo te zien hebben jullie het geweldig. Geniet ervan!
    Liefs, Loes

• 18 Februari 2012 - 18:35

Thea:

Wat beleven jullie weer geweldige avonturen.
    Best wel spannend een krokodil zo dichtbij,( die had vast geen honger)
    Geniet van de komende dagen en rust lekker uit.

Liefs pa en ma.