zand, zee en zon - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Linda en Sander - WaarBenJij.nu zand, zee en zon - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

zand, zee en zon

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

21 Februari 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Beste Lezers,

zaterdag zijn we vanuit Brunei naar Langkawi, een prachtig eiland in noord Peninsular Maleisie (tegen Thailand), gevlogen. Wat een prachtig weer is het hier. We hebben een chalet aan het strand en gaan 's avonds slapen met het geluid van de golven op de achtergrond. Overdag op strandstoel hangen en af en toe in zee dobberen (we wisten niet dat zeewater zo warm kon worden, het is nog warmer dan de douche). We smeren ons suf en verbranden is bijna niet te voorkomen.
Gisteren hebben we een auto gehuurd om het eiland te verkennen. We hebben de Cable Car genomen naar de hoogste berg op het eiland, met een zeer mooi uitzicht. Met ons witte mini scheurkarretje hebben we zo'n beetje alle stranden gezien. Af en toe gestopt voor een gebakken banaantje, een stukje fruit of een bord met Maleisisch eten (nee, gelukkig niet ziek geworden...). Dit is echt het vakantiegevoel waar we in het koude Nederland zo naar uit hebben gekeken!

Liefs, Linda en Sander.


  • 21 Februari 2012 - 06:12

    Pauline:

    Hi dat strandje ziet er goed uit! Wow! Geniet er nog lekker van. Groetjes Pauline

  • 21 Februari 2012 - 09:24

    Minke:

    ....oooooo....jaloers.......wat ziet dat er prachtig uit zeg!!! Echt paradijselijk! Hier in Nederland schijnt het een dezer dagen 15 graden te worden, dus het ijs is definitief gesmolten hoor. Maar als ik jullie was zou ik nog even lekker blijven en genieten van al het prachtigs.

  • 21 Februari 2012 - 15:19

    Thea:

    Ja, kan me best voorstellen dat het goed uit te houden is daar. Leuke foto's allen dit soep ziet er wat twijfelachtig uit. Ik hoop niet dat jullie daar ziek van worden.Fijn dat we met jullie verhalen ook een beetje mee mogen genieten. Heel fijne tijd nog daar.
    Liefs pa en ma.

  • 28 Februari 2012 - 09:06

    Marijne:

    Ontzettend leuk dat je me op mijn verjaardag hebt gebeld vanuit Maleisië!! Dank je wel voor je achtergelaten voicemailbericht. Zelf was ik ook even de hort op: naar Barcelona voor een lang weekend, vandaar niet bereikbaar. Mooie foto's hebben jullie al, ik hoop dat jullie het naar je zin hebben. Heel veel plezier nog!
    Liefs Marijne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2012

zand, zee en zon

17 Februari 2012

jungletour

17 Juli 2011

regen

13 Juli 2011

Overnachten tussen de olijfbomen

08 Juli 2011

Zomervakantie 2011
Linda en Sander

Actief sinds 19 Juli 2008
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 20378

Voorgaande reizen:

02 Maart 2014 - 27 Maart 2014

New Zealand

16 September 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: