Overnachten tussen de olijfbomen - Reisverslag uit Le Pradet, Frankrijk van Linda en Sander - WaarBenJij.nu Overnachten tussen de olijfbomen - Reisverslag uit Le Pradet, Frankrijk van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

Overnachten tussen de olijfbomen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

13 Juli 2011 | Frankrijk, Le Pradet

Hallo vrienden en vriendinnen,

Inmiddels zijn we halverwege de vakantie, helaas... De afgelopen dagen zijn we bij de Middellandse Zee geweest. Prachtig blauw water en volle zon. De plaatsen Cassis, La Ciotat, Bandol en Toulon bezocht. Gister zijn we naar het eiland Ile de Porquerolles geweest. Hier hebben we gepootjebaad, bootjes kijken, over de rotsen geklauterd en van de prachige vergezichten genoten. Vannacht hebben we bij een boer tussen de olijfbomen overnacht (France Passion). En vanmorgen olijfolie en olijfzeep gekocht. Vandaag gaan we richting de Rhone-valei. Nu gaan we de MacDonalds verlaten (gratis wifi) en een stukje rijden.

Tot snel,

Linda en Sander

• 13 Juli 2011 - 10:04

Jeannine:

Blijf maar zo ver mogelijk van Nederland vandaan, want hier is het weer echt bagger............ Fijne vakantie nog verder, enjoy

• 13 Juli 2011 - 10:10

Pauline:

Geniet er nog maar lekker van!!! Xxx Pauline

• 13 Juli 2011 - 13:08

Marjolein:

Hi lieverds!
    Zo te horen hebben jullie het prima daar! Goede terugreis, maak maar veel mooie stops en foto's; ik ben benieuwd!
    Kus mar

• 13 Juli 2011 - 19:01

Marijke:

ze zeggen wel eens "leven als een god in Frankrijk " maar dat is ook zo, geniet van al het moois, xxxx

• 14 Juli 2011 - 20:12

Thea:

Ha lieverds,

Wat genieten jullie toch in dat mooie Frankrijk.
    Leuk he dat wijn proeven, als je maar lang genoeg proeft vind je alle wijn lekker. Geniet verder.

liefs pa & ma