regen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Linda en Sander - WaarBenJij.nu regen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

regen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

17 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Lieve lezers,

jaja ook in Frankrijk kan het hard regenen. Wees gerust, wij ontlopen hier de nodige nattigheid niet...
Na een ochtendje in de camper (50 km bovern Lyon) naar de regen luisteren zijn we weer op pad gegaan naar de MacDonalds. Om te laten weten wat ons de afgelopen dagen heeft beziggehouden. We staan op een camping aan een meer dus beetje pootjebaden en beachballen. En fietsen als rasechte Hollanders. Gisteren naar de Carrefour voor boodschappen, eromheen allerlei kledingzaken die uitverkoop hielden. Linda een nieuwe zomerjas en shirtje, Sander helaas niets. Op ons vorige logeeradres hebben we een wijnproverij gehad (niet handig met een lege maag maarwel lekker!). De wijn wordt in giga plastic vaten opgeslagen maar smaakt voortreffelijk.
Aangezien het weer hier niet lekker is maar in het zuiden nog wel overwegen we om weer naar het zuiden te rijden. Lastige keuze want je moet ook weer terug (1200 km) en we hebben nog een krappe week.

Au revoir, a bientot etc,

L & S.

• 17 Juli 2011 - 17:13

Leo:

Advies; Veelvuldig nuchter richting de wijnvaten wordt het vanzelf zonnig. Ik spreek uit ervaring zoals bij jullie bekend. Niet teveel ruchtbaarheid aan geven, staan we in de rij voor de vaten, is ook niet alles.

cheerio

• 17 Juli 2011 - 19:22

Marjolein:

Hi vakantiegangers!
    Kunnen we een deal sluiten? Wij hebben wat Zwitserse chocolade in de aanbieding; jullie vaatje wijn?!
    Veel plezier nog en wij duimen voor zon, kus mar