Eerste dag Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Linda en Sander - WaarBenJij.nu Eerste dag Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

Eerste dag Bali

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

18 Februari 2010 | Indonesië, Bali

Beste vrienden!

Na ruim een jaar reisloos zijn we weer op stap! en dit keer naar Indonesie, Bali.

Het aziatische gevoel is weer terug, lekker warm, zon en heerlijk eten.

De heenreis (20 uur) is goed verlopen. De vlucht van A'dam naar Kuala Lumpur ging prima. De vlucht van Kuala Lumpur naar Denpasar kende enige turbulentie. Bij het uitstappen viel er een warme deken over ons en hebben we onze fleecevesten maar uitgetrokken. We zijn inmiddels weer gewend om liters water uit flessen te drinken. (hydration is het codewoord)

Als jullie je afvragen waar alle nederlandse pensionadas zijn in de winter, kunnen wij het antwoord geven; op Bali!!! wel raar dat je na zo'n een eind vliegen zo veel Nederlanders tegen komt. Dit is toch wel iets anders dan backpacken.

De mensen op Bali zijn gastvrij en vriendelijk. Morgen gaan we het eiland verkennen per jeep. We zullen het binnenland bekijken en de dag daarna gaan we naar het noorden.
Hierna hebben we nog een paar dagen over om op eigen gelegenheid naar Ubud en Tanah Lot te gaan. Natuurlijk gaan we ook nog een dag naar Kuta.

Tot het volgende bericht

Groet

Linda en Sander

• 18 Februari 2010 - 13:47

Ploni Koevoet:

Wat leuk om weer iets van jullie te vernemen. Heerlijk lijkt me dat: het eens lekker warm hebben zonder dikke trui aan te hebben. Geniet ervan!

• 18 Februari 2010 - 17:07

Pauline :

Hey.

Dat ziet er allemaal lekker uit!!! Ik ben heel erg jaloers als ik op de fiets zit. Geniet van al dat lekker eten en creeer een lekker kleurtje zodat ik nog jaloersen zal zijn.

Veel plezier.

Pauline

• 18 Februari 2010 - 17:52

Marijke:

he luitjes, al een beetje bijgekomen van de reis? Bintang is dat het plaatselijke biertje, het etiket lijkt een beetje op Heineken
    kusjes Ma

• 18 Februari 2010 - 18:30

Thea:

Fijn dat jullie een goede reis hadden!
    Het ziet er zo te zien goed uit, nu maar lekker genieten.

Liefs pa en ma.

• 19 Februari 2010 - 08:44

Jos:

He linda en sander!

Mooi dat jullie een goede reis hebben gehad. Veel plezier in het warme weer op Bali en geniet van al het moois daar. Hier is het nog steeds koud hoor.. brr

grtz jos

• 19 Februari 2010 - 08:47

Loes:

JALOERS!!!!!!
    Maar natuurlijk ben ik ook superblij voor jullie dat jullie het zo leuk hebben. Geniet ervan! Maar dat gaat vast wel lukken :)
    liefs!