Gestrand in Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda en Sander - WaarBenJij.nu Gestrand in Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

Gestrand in Phuket

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

04 December 2008 | Thailand, Phuket

Hallo vrienden,

Wij zijn 2 van de Nederlanders die last hebben van de bezetting van het vliegveld in Bangkok.
Gisteren zijn we de hele dag bezig geweest om een nieuw ticket te regelen om naar Nederland te komen. Oorspronkelijk hadden we een ticket op de 9de van Surat Thani (zuid-Thailand) naar Bangkok en van daaruit naar huis (de 10de). Aangezien Emirates de vluchten van en naar BKK heeft gecanceled t/m de 12de moeten we nu vanaf Phuket met de bus naar Kuala Lumpur om vanuit daar een vlucht te nemen naar Dubai-Dusseldorf. Dus we hebben de binnenlands vlucht van AirAsia gecanceled en daarvoor moesten we met de taxi naar het vliegveld. Zondagavond om 20:00 stappen we in de bus die om 13:00 in Kuala Lumpur (KL) zal aankomen. 's Avonds laat zullen we naar het vliegveld gaan om naar huis te vliegen.
Al met al zijn we 1 dag eerder thuis.

We zijn dus is Phuket (waar we vanuit KL naar toe zijn gevlogen..).
Het is 32 graden en de hele dag zonnig. We hebben onze eigen bungalow waar vandaan we in 10 min lopen op het strand zijn. We huren dan strandstoelen en we gaan de hele dag heerlijk zwemmen/lezen/liggen.
Echt een vakantiegevoel!
Jullie begrijpen dat we met gemengde gevoelens naar huis gaan...

We hebben het de afgelopen 3 maanden fantastisch gehad. 5 landen bezocht en zo veel meegemaakt. Samen hebben we het als een fantastisch tijd ervaren, waarin we veel geleerd hebben.
Zodoende hebben we veel om met jullie te delen als we weer thuis zijn!
We hopen dat jullie het leuk hebben gevonden om onze belevenissen te volgen op deze manier. Wij vonden het in ieder geval heel fijn om reacties hierop te ontvangen.

Allemaal tot snel!

Linda en Sander.

• 04 December 2008 - 15:10

Carin:

Wat ziet dat er lekker uit!!! En je bent zo bruin!!! zucht... het contrast met hier is groot... :-)

• 04 December 2008 - 15:56

Ploni Koevoet:

Wat een geweldig plekje. Geniet er nog even van. Hier heb je sneeuw en kou.

• 04 December 2008 - 16:29

Loes:

Oef, dat wordt nog een hele toer om weer thuis te komen. Wanneer komen jullie dan weer in Nederland aan? Volgende week maandag?
    Liefs en geniet nog maar van de zon daar, hier is hij verstopt op een onbekende plaats.....
    Loes

• 04 December 2008 - 17:26

Barbara:

Geniet nog even daar! Tot snel en goede reis terug straks!

• 04 December 2008 - 18:54

Thea:

Lieve vakantiegangers,

Het klinkt alsof het jullie laatste Thaise vakantie berichtje is.
    Jullie gaan natuurlijk de nog resterende tijd aan het strand vertoeven.
    Heel verstandig !!
    Maak er nog een fijne tijd van.

Een heel goede reis verder.

Liefs van thuis.

• 04 December 2008 - 19:16

Jeannine:

Lekker hoor nog zo de laatste dagen genieten van het prachtige weer!
    Wees vorzichtig tijdens de busreis en TIP! neem GEEN taxi voor het lange stuk!!!!

Tot volgende week,

groetjes

• 04 December 2008 - 20:18

Marjolein:

ohh, jullie zorgen ervoor dat ik ook zo'n zin krijg in vakantie(zon) ineens!

Genietse, en een veilige thuisreis:)

• 06 December 2008 - 10:35

Pauline:

Neem nog een lekkere Mai Thai cocktail en een heerlijke thaise massage voordat jullie weer naar Nederland vertrekken!!!

Groetjes Pauline