Ziekenboeg - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Linda en Sander - WaarBenJij.nu Ziekenboeg - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

Ziekenboeg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

21 Oktober 2008 | Vietnam, Hoi An

Weer een berichtje vanuit het regenachtige en dus zeer vochtige Vietnam. Inmiddels bevinden we ons in Hoi An, het tailors-stadje aan de kust van Vietnam. Dus ook wij zijn zo'n shop binnengestapt en we hebben het nodige laten maken. Sander een pak, 3 overhemden en een jas. Linda een pak. Verder is het afgelopen dagen niet gelopen zoals we hadden gepland. In het hotel zijn we gisteren van kamer gewisseld omdat de onze de vele regenval niet aan kon. Het water liep in stralen langs de kozijnen aan de binnenkant naar beneden. We haddden nog geprobeerd met handdoeken de boel droog te houden maar het water won en binnen no time stond de kamer blank. De hele etage werd ontruimd en dus ook wij kregen een andere kamer. Voordeel is wel dat de nieuwe groter is en een bad heeft (en dat voor dezelfde prijs).
Linda heeft maandag iets verkeerds gegeten en het resultaat was 24 uur op/boven de wc en in bed. En daarna slap gevoel natuurlijk. Gelukkig kwam het hotelpersoneel rijstwater met zout brengen (Vietnamese ORS). Nu is Sander snipverkouden geworden door het vochtige weer/airco/warmte. En als klap op de vuurpijl accepteert de maatschappij waarmee we online een vliegticket wilden boeken naar Manila onze beide creditcards niet. Dus we hebben nog geen ticket. Maar goed, we hebben elkaar en hebben het heel goed samen en alles komt weer goed!

Bedankt voor jullie reacties vanuit Nederland (en Australie, Coen)! Elke keer weer leuk om te lezen.

Minke en Ingmar gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie derde kindje!

Liefs vanuit klam Vietnam,

Linda en Sander.

• 21 Oktober 2008 - 12:36

Michiel:

Heej Sander en Linda,

Klinkt lekker allemaal maar niet heus.........

sterkte en op naar de zon..

groeten Michiel

• 21 Oktober 2008 - 12:47

Ploni Koevoet:

Hallo Sander en Linda,
    Ontzettend leuk dat ik jullie op deze manier kan volgen. Minder leuk dat jullie momenteel beroerd zijn. Wellicht een tip: lauwe cola waar de prik vanaf is. Werkt uitermate goed bij buikproblemen. Sterkte en nog veel plezier samen. groeten
    Ploni Koevoet

• 21 Oktober 2008 - 14:54

Stalker:

Dat is even vervelend jullie beiden lichamelijk niet zo gesteld. Maar stevige hollandse meid en knul moeten dit kunnen handelen. Weer eens iets anders koud stromend water langs de muren en dat in nieuwe kleren. De laatse zin van jullie veroorzaakt bij mij vochtige ogen, in dezelfde sfeer als waar jullie in verkeren, allemaal een beetje klam. Op naar Manilla!! Gr. Leo

• 21 Oktober 2008 - 16:24

Pauline:

Hi Sander en Linda.

Dat is ff balen allemaal. Maar helaas kan dat gebeuren als je op reis bent en thuis trouwens ook. Hopelijk zijn jullie bijde snel weer opgeknapt.Vooral blijven eten. Nou veel sterkte en geniet van jullie betere kamer nu wel lekker nu jullie wat minder voelen.ps Hoi An overstroomd wel vaker.

Groetjes Pauline

• 21 Oktober 2008 - 19:24

Loes:

he, balen! :S
    Gelukkig hebben jullie de moed niet verloren :)
    Succes en veel plezier als straks de zon weer schijnt (letterlijk en figuurlijk)
    Liefs!

• 22 Oktober 2008 - 08:12

Marjolein:

hi Lieverds!

Volgens mij is het telepatisch! Mama en ik zijn ook al een paar dagen uit de running; snipverkouden en ellendig!
    Na regen komt zonneschijn!!

Dikke kus, mar

• 28 Oktober 2008 - 05:24

Job:

Heeeheeeee waar blijven de leuke verhaaltjes????

Ik had er juist zon lol in

gr, Job