Pangkor en Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Linda en Sander - WaarBenJij.nu Pangkor en Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Linda en Sander - WaarBenJij.nu

Pangkor en Singapore

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda en Sander

24 November 2008 | Singapore, Singapore

Hallo beste vrienden in het koude, ondergesneeuwde Nederland.

Vandaag zijn we met de bus van het Maleisische eiland Pangkor naar Singapore gereden.
Vanmorgen om 6 uur opgestaan en de ferry naar het vaste land genomen. Daar dachten we de bus naar Melaka te nemen, maar die was vol geboekt. Dus we hebben besloten om de bus naar Singapore te nemen. We vertrokken om 9 uur en om 8 uur vanavond waren we in Singapore. We hebben nu de grens gepasseerd per bus. Dit is toch anders dan met het vliegtuig. Eerst Maleisie uit naar een stukje niemandsland om vervolgens Singapore binnen te komen. De bus moet helemaal leeg gemaakt worden, alle begage door de scanner en een hele lange rij bij de paspoortcontrole. Al met al een uur bezig om van het ene land naar het andere land te komen.

Afgelopen dagen (20-24nov) zijn we op het eiland Pangkor geweest. Een bounty-eiland. Witte stranden en op je handdoek onder de boom aan de zee. Heerlijk relaxt maar we zijn ook erg verbrand. Twee dagen hebben we als kreeftjes rondgelopen in een dikke laag aftersun. Omdraaien in bed was zeer pijnlijk. Dit zijn momenten waarop je niet jaloers hoeft te zijn.....

Morgen gaan we Singapore bij daglicht bekijken. We willen hier 3 dagen blijven omdat het toch aan de prijzige kant is. De prijzen zijn sterk te vergelijken met de Nederlandse prijzen. We zullen ons beperken tot het Financieel district, city center en nationale museums.

Liefs Linda en Sander

• 24 November 2008 - 16:31

Leo:

In één woord geweldig!!

• 24 November 2008 - 18:54

Pauline:

Nou geniet toch nog maar een beetje van het warme weer. Ik zit hier al met een warme fleece trui aan!

Pauline

• 25 November 2008 - 06:50

Loes:

Oef, het is ook niet eerlijk verdeeld: jullie als kreeftjes en wij als sneeuwpoppen!
    Hartelijk bedankt voor de kaart trouwens. Leuk!
    Liefs,
    loes

• 25 November 2008 - 18:10

Marijke:

jullie zien eruit als kreeftjes, er was hier trouwens genoeg sneeuw om in af te koelen. overdag slechts 5 graden, s'nachts -8 graden
    groetjes en kusjes